فیلم های سینمای خانگی و تلوزیون

فیلم های سینمایی و سریال های سینمای خانگی

فیلم های سینمای خانگی و تلوزیون

فیلم های سینمایی و سریال های سینمای خانگی

  • ۰
  • ۰

واکین فینیکس
واکین فینیکس در هفتاد و هفتمی مراسم جوایز گلدن گلوب ( Golden Globe 2020 ) جایزه شایسته ترین هنرپیشه نقش نخستین مرد را برای فیلم «جوکر» اخذ کرد . وی توانست آدام درایور را که حریف اصلی‌اش بود , ناکامی دهد و جایزه گلدن گلوب 2020 را از آن خویش نماید .

واکین فینیکس

 



وی در اولِ صحبت‌هایش از گلدن گلوب قدردانی کرد که غذاهای سوای گوشت را برای ارتقا تدبیر در رابطه تغییرات آب و هوا سرو کردند . وی این جنبش را یک تکان جسورانه نامید و به دنبال اظهار کرد :

( ما همگی میدانیم که شایسته ترین هنرپیشه نقش اولیه مرد نیست و این تیتر صرفا به‌این ادله تشکیل شده که تبلیغات با آن انجام بگیرد . اینجانب میدونم که آدم‌ها این پاراگراف رو میگن البته حقیقتا سبب ساز افتخارم بود که نامم در کنار اسم شماها بود .

این خیلی عالی است که تعداد متعددی از هنرمندان روی صحنه آمدند و برای استرالیا امید کردند . ولی ما بایستی بیشتر از این‌ فعالیت را انجام دهیم . درسته؟

اینجانب مدام انسان درستکاری نبودم , خیلی از شماها درین تالار , فرصت‌های متفاوتی به اینجانب دادید تا بتوانم صحیح به‌این حالت برسم . اینجانب خیلی سپاسگزام و امیدوارم که بتوانیم متحد باشیم و تغییراتی ساخت کنیم .

رای دادن , عالیه ولی بعضا وقت‌ها ما بایستی این مسئولیت را بر دوش خودمان بگذاریم و در معاش خودمان , تغییرات و فداکاری‌‌هایی تولید کنیم . امیدوارم که بتوانیم این عمل را انجام دهیم .

ما بدون چاره نیستیم که با هواپیماهای محرمانه به پالم اسپرینگر بریم یا این که از آنجا برگردیم . التماس می کنم ازتون .

اینجانب کارایی می کنم که خوبتر کار کنم و امیدوارم شماها نیز این عمل را بکنید .

خیلی ممنونم که امشب اینجانب رو تعیین کردید . اینجانب بابت امشب و کلیه شما فراوان سپاسگزارم . سپاسگذار (
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی